Kenwood SKM030

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood SKM030 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

robertester110 18-02-2014
Geschreven voor: Kenwood SKM030

Deze waterkoker voor een familielid besteld en die beviel erg goed. Daarom heb ik hem nu zelf ook besteld. Mooi design en handig schenken

Sande 12-11-2012
Geschreven voor: Kenwood SKM030

Was op zoek naar een waterkoker die ook leuk staat op het aanrecht. Deze bevalt prima,
heeft een vermogen van 2200w en kookt precies genoeg water voor een theepot van 1.2 L.
Je kunt hem vullen met water via de tuit. Bij het uitgieten lekt hij niet in tegenstelling tot de waterkoker van Cloer die we eerst hadden. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.

riny wanders 04-05-2013

Hallo Sande,
Ben in overweging om deze waterkoker aan te schaffen, inderdaad omdat hij zo mooi is. Ik heb een minimale hand functie en moet de koker met 2 handen vastpakken zonder mijzelf te verbranden. De vraag is of het metaal aan de zijkant net naast de handgreep ook heet wordt?

Vriendelijke groeten,

Riny Wanders.